Volgers

maandag 22 april 2013

Hoi,
Wij zijn gemaakt uit een vel van Studio light STAPSL1233.
Als kaart is een lichtblauwe springkaart gebruikt, zo springen we er echt uit.
Als dessin papier is lichtblauw geblokt en gestippels gebruikt.
Het bloemetje rechts onderin komt van Studio light  EASY SL341.
De harten stansen zijn van Hobby idee. Het grootste hart is in een embossingfolder van boekenvoordeel door de double do gedraaid. Links onderin ook een lintje van hobby idee.
Het hartje rechts is van Marianne Design evenals de stempel.
Boven het hart is met een hart vastgezet, organzalint (roze) en een wit parelkettinkje.
In de hoeken zitten nog witte plakparels.
Veel plezier met het maken van deze kaart.



3 opmerkingen:

  1. Dit is ook een mooie kaart geworden!!
    En je hebt mooie creaties op je blog staan zeg!!
    Leuk hoor!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt al een achtergrond en de tekst is naar rechts. Zou het lukken om iets in je zijbalk te zetten als je gewoon gaat indeling en dan klikt op b.v. volgers?
    Afin, je kaart is super.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ga ik, zodra ik wat ruimer in de tijd zit proberen. Dat is wat ik nu nog mis, hoe vul ik de zijkanten, ik krijg dat tot nu toe nog maar niet voor elkaar.
      Fijn dat je meedenkt.

      Verwijderen