Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Voor mijn vader, wie onlangs 86 is geworden deze kaart gemaakt. De materialen zijn afkomstig van de nieuwe vintage lijn van studio light.
Basis is een lichtbruine kaart. Daarop krantenpapier gescheurd en bewerkt met chalk geplakt. De grammefoon is een 3 d plaatje (Boek mini 77), Het zakhorloge komt van EasySL 354.
Uit het Boek mini 78 heb ik de overige items geknipt.
De witte randen van de geknipte items heb ik ook bewerkt met inkt, dit vind ik mooier passen bij deze lijn.
Hij vond het i.i.g mooie "dingen uut de goede olde tied".
Groetjes Emmy

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Het schuiven met allerlei kleine plaatjes is weer een hele nieuwe wetenschap, maar is wel leuk vind ik. En het geeft mooie kaarten. Fijn dat je vader dat ook vond!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb je super mooi gemaakt deze kaart, erg leuk.
    En nog gefeliciteerd met je vader ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je paps en je kaart is prachtig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen