Volgers

donderdag 16 januari 2014

Magnolia stempels


Deze tag is gemaakt met een magnolia stempel, mijn eerste exemplaar. Ik vind ze ontzettend leuk om mee te werken.
Met deze tag wil ik meedoen aan de dutch magnolia challenge blog en de DT call.



Ik ben echt gevallen voor dit meisje met haar gieter. Ik heb haar eerst ingekleurd met copic markers. De vleugels vervolgen nog met glossy accent bewerkt waardoor je een glimmend effect krijgt.


Ik heb de kleuren, paars, aqua blauw en wit overal in doorgevoerd. Ik vind het een mooie frisse combinatie bij elkaar. Ook met de versieringen heb ik hier rekening mee gehouden.


Dit roosje had toevallig al deze kleur. Maar is dit niet het geval dan kun je je copic markers gebruiken om ze alsnog van dezelfde kleur te voorzien.


Door de versiering met 3 D tape op elkaar te plakken krijg je wat meer diepte in de kaart. 


Ik vind het altijd erg leuk om toefjes met versiering te maken. In dit geval de roosjes met van allerlei frutsels en stansjes bij elkaar. Het geheel wordt zo een leuk toefje.


Wens jullie veel kijk plezier toe!

Ik vind het leuk om te horen wat jullie ervan vinden.

Creatieve groet,

Emmy

5 opmerkingen:

  1. Wat prachtig weer en mooie kleuren, en hele mooie
    detail foto's ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie tag en ook ik ben gek van die bloementoefjes. Heel mooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML en suc6 voor de DT-call.
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tag met prachtige kleuren !
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge EN DT-call : SUCCES !
    Christa ; DML.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vrolijke tag!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge en DT call!
    Groetjeszzz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow mooie kaart. Gefeliciteerd met je DT schap bij DML!
    Wat een mooie creaties maak je zeg, even rond gesnuffeld. Ben gelijk volger van je geworden. Misschien ook zin om bij eens te komen kijken?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen