Volgers

zondag 12 januari 2014

Paperpads en felicitatie 50 jaar

Voor iemand die 50 jaar is geworden heb ik  deze kaart gemaakt.


Formaat basis kaart is 30 x 15 cm. Op 7.5 en op 22.5 cm gerild en deze flappen naar binnen gevouwen. Ik heb een dessin papier uit PP SL 03 gehaald, deze doormidden gesneden en op de buitenkant van de flappen geplakt. Heb de  creatables gestansd en doormidden gesneden. Het gedeelte waar het raam komt heb ik ook uit de flappen gesneden zodat je een doorkijkje krijgt. Aan de binnenkant een reepje kant geplakt.


Uit de tres chic lijn van studio light heb ik diverse items gebuikt om te versieren. De onderdelen welke bij het stansen uit de raampjes kwamen heb ik gebruikt als bakstenen. Ze zijn bewerkt met bruine inkt.


 Dit achtergrond vel komt uit PP SL 03, en de afbeelding komt van Stap SL 1289 van studio light, het tafeltje met rozen erop komt van Stap sl 1283.


Uit PP SL 01 komen de gescheurde stukjes papier waarvan de randen zijn bewerkt met distress inkt.
Links onderin een vogelkooitje gestanst, en rechts bovenin een rondje gestanst met daarin 50. Deze zijn gestempeld met versa mark inkt en bewerkt met embossing poeder.

De paper pads, en de tres chic lijn zijn prima te combineren. 

Veel plezier en een creatieve groet,
Emmy Wind

Laat gerust een reactie achter, ik vind het leuk om te lezen wat jullie er van vinden.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zo met het raam Emmy!
    Hele mooie combi ook zo.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit geworden, heel mooi ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen