Volgers

dinsdag 25 februari 2014

Na een bijzonder enerverende week waarin ik amper heb kunnen knutselen is er weer tijd. Afgelopen zondag mijn eerste ervaring opgedaan op de hobbybeurs als de persoon achter de tafel. Veel belangstelling toonden mensen voor het werken met pan pastel. Ook hele leuke gesprekken gevoerd....
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Mijn workshopruimte begint ook steeds meer in beeld te komen. In september ga ik beginnen, de ideeën zijn er al. Dit vind ik zo leuk!
Ja, ik ben een blij mens!

2 opmerkingen:

  1. Woww dat klinkt allemaal heel erg leuk, gaaf is dat zo'n nieuwe ervaring,
    en ook geweldig dat je zelf gaat beginnen met workshops geven, toppie
    meis, ik wens je er alle geluk en plezier mee !

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke beurs hebben we gehad afgelopen zondag!! Wat leuk dat je workshopruimte in september klaar is en dat je met de workshops kunt beginnen. Ik wens je veel plezier en succes!! Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen