Volgers

zaterdag 5 juli 2014

black and white

Hallo allemaal,

Ik vind dit een erg mooie stempel en de combinatie van wit papier en zwarte afdruk past hier erg mooi bij.
Het liefst maak ik kleurrijke kaarten dus dit is weer een uitdaging voor mij...


Met deze kaart wil ik meedoen aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

Met versa mark inkt is de stempel op wit papier gestempeld, vervolgens met zwart metallic embospoeder bestrooid en laten smelten, met dit als resultaat. De strikjes zijn van joy. De swirl onder de bloem is van Marianne Design. Deze is met versa mark inkt gestempeld en bestrooid met linnenwit embos poeder. Het hart van de bloem, en de tekst zijn ook met metallic zwart embos poeder bewerkt.
Het lint met de hartjes vond ik passend bij de tekst. Het geheel is afgemaakt met wat plakparels en nog een paar witte swirls bij de bloemen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

                                                              Creatieve groet, Emmy!

4 opmerkingen:

  1. Dit is idd weer heel wat anders, maar ik vind hem wel heel
    erg mooi geworden, goed gelukt ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Emmy, ik vind het prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Emmy,
    Ik weet dat je al een hele tijd volgster bent van mijn blog.....nu heb ik via de NKU jouw blog ook gevonden ☺☺☺.
    Uitdaging geslaagd hoor met dit MOOIE kaartje en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Wilma dat je mijn blog nu volgt.... kijkje bij elkaar in de keuken....

      Verwijderen