Volgers

woensdag 10 september 2014

Magnolia challenge

Hallo allemaal,

Ik mag voor  http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/2014/09/challenge-86.html telkens een voorbeeld kaart maken, en dat vind ik beslist geen straf, magnoliaatjes zijn gewoon erg leuk.


De opdracht bij deze kaart was: gebruik iets van hout...
Nou dat heb ik dus gedaan in de vorm van houten vlinders, bloemen, vogels, hartjes en letters...
De mal van DDBD is qua vorm iets aangepast, heb de onderst bol eraf gesneden. 


Het papier wat je ziet is van studio light, een beetje glitter op zijn tijd vind ik wel kunnen...


Deze tekst is van Joy, zo leuk, en er is altijd wel een passende te vinden....


 Bloementoefjes maak ik ook altijd graag, dit zijn verschillende paperflowers met als blad de creatbablis van MD.


Deze letters zeggen genoeg, dank je wel dat je mijn blog bezocht hebt... Je mag een reactie achterlaten, vind ik leuk om te lezen...

Creatieve groet, Emmy Wind

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Emmy dat je dat mag doen ☺
    En wat een mooie kaart is dit zeg !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen