Volgers

woensdag 31 december 2014

Wat vliegt de tijd.....



Hoi Allemaal,
    
Tijd voor de laatste blogpost van dit jaar.
Deze draait dan ook om tijd.....



Het afgelopen jaar is er veel nieuws uitgekomen en voor deze laatste dag heb ik  Industrial lijn gebruikt.
Vond ik wel lekker stoer bij dit geheel.

Het uurwerk doet het echt, de seconden hoor je weg tikken....

Deze stoere afbeelding (EASYIN 418) vind ik helemaal passen bij het thema vliegen...


Bedanken willen we jullie allemaal voor het bezoeken van het STUDIO LIGHT BLOG, wij lezen jullie reacties graag.
De letters komen van STAPIN 1319.
Het plaatje met de cijfers erop komt van EASYIN 390


De brads vind ik ook al zo prachtig, hier heb ik ze op de klepels van de klok geplakt.


De klok heb ik eerst geverfd met zilver en goudkleurige verf, dit heb ik samen gebruikt maar niet echt gemengd zo krijg je het gemeleerd effect.
Voor de basis heb ik BASIS IN 158 en 160 gebruikt.


Tot slot wil ik jullie met een kleine terugblik op het afgelopen jaar namens Christa, NorikoJeanetEricaKarinGeralien, Emmy, DinyKatja, en Anita,  een fantastisch, gezond en creatief 2015 toewensen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten