Volgers

zaterdag 24 januari 2015

Brusho poeder creatie


Mijn nieuwe liefde...

Ik zag het via you tube voorbij komen, de kleuren zo mooi dat trok mijn aandacht...
Ben bij pinterest gaan snuffelen en toen wist ik het zeker, dit wil ik ook....


Brusho poeder, wat ben ik hier blij mee. Je kunt er mee aquarelleren, sprayen, met wax (moet ik nog uitproberen) en verven.


Dit om even te laten zien hoe mooi ze in elkaar overlopen.
Deze kaart was mislukt, dus ik ben er nog maar eens met spray inkt overheen gegaan, en vervolgens nogmaals met bushro poeder.

Naar de gebruikte stempel wat ik al een hele tijd naar op zoek, en via via (wat is facebook toch handig) kwam ik ze tegen en heb ze gekocht.

Ik zal ze zeker vaker gebruiken, ideeën heb ik al, tijd zoek ik nog....

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden....
Ik lees het graag!

creatieve groetjes Emmy

1 opmerking:

  1. Heel mooi gedaan Emmy 👍
    Leuk zoals jij alles uitprobeert 😃
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen