Volgers

vrijdag 2 januari 2015

kadootjes kaart

Hallo allemaal,

Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is dat ik weer heel veel plezier ga beleven aan het maken van mijn creaties, wat dat dan ook is!

Ik wil jullie een vrolijke kaart laten zien.
Onlangs kregen we de nieuwe  paper pads van Studio Light toegestuurd.
(Ik bof maar weer als DT lid van Studio Light....)
Hele mooie frisse kleurtjes, echt weer iets voor het voorjaar.
Het vel uit Paper Pad nr 11 heb ik gebruikt voor deze kaart.


Dit is de basis voor de kleuren geworden.
De stempel is met versa mark inkt op papier gestempeld en met pan pastel heb ik de stempel afdruk zichtbaar laten worden.


Ik heb hiervoor 680.3 bright yellow green shade, 250.5 diarylide yellow, 430.5 magenta en 560.8 phthalo blue tint gebruikt.
Vervolgens gefixeerd anders blijft het afgeven....

De tekst is gestempeld op een stukje fluweel papier waarop ik deze  kleuren ook gebruikt heb.
De strikjes en de bloemetjes in dezelfde kleuren erop geplakt en klaar is deze vrolijke kaart.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge:


Creatieve groetjes van Emmy






1 opmerking: