Volgers

woensdag 7 januari 2015

paper pad winterkaart

Hallo allemaal,


Dit kaartje heb ik als gast designer voor de cheerful sketches challenge nr 20 gemaakt.
Je kunt nog meedoen...

Ik heb onlangs de nieuwste paper pads van Studio Light gekregen en daar heb ik uit nr 15
diverse vellen gebruikt.
De grote mal is van Marianne Design de LR 0240.



De tekst is van Joy evenals de rolroosje en de wanten.
In de rolroosjes heb ik meeldraden geplakt.


Hier is mooi te zien hoe het papier prachtig bij elkaar past.
Het bolletjes lint is van de action.
De digi stamp is ingekleurd met faber castell polychromos kleurpotloden.
Mijn favoriet omdat ze zo mooi intens van kleur zijn, en erg fijn om mee te werken. 
Bijkomend voordeel is dat je geen geurloze terpetine met doezelaar meer hoeft te gebruiken.


Hoor graag wat jullie ervan vinden!


Creatieve groetjes Emmy!



2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk winterse kaart heb je gemaakt Emmy! Ontzettend leuk gedaan met het pompomlint en de wantjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ik vind dit ook al zo'n mooie kaart, wowww ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen