Volgers

donderdag 8 januari 2015

winters kaartje met pan pastel

Hallo allemaal,


Eigenlijk begin ik al weer zin aan het voorjaar te krijgen maar soms kom je iets tegen waardoor je toch weer in winterse sferen komt.
Dit kaartje is gemaakt met pan pastel, soms ben je lekker aan het stoeien en dan ontstaat er per ongeluk iets leuks.

Ik heb 560.5 phthalo blue en 560.8 phthalo blue tint, op fluweel papier gebruikt. Persoonlijk vind ik dit altijd erg leuke resultaten opleveren.
De stempel had ik eerst met wit gestempeld maar dat zag je niet zo goed terug, dus nog maar eens met zwart en zo kreeg ik een leuk schaduweffect.
Met fibre garen en organza lint een strik gemaakt en nog wat glinster steentjes opgeplakt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan  2e   pan pastel challenge, met als onderwerp winter.

Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag.

Creatieve groetjes Emmy



6 opmerkingen:


  1. Prachtig mooi met die gave kleuren ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo met de strepen. Dank je voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze keer zijn je strepen mooi, mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de PanPastelchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, leuk dat je meedeed bij PP BNL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft mooi he. Zo'n goede winterse kleur dat ijsblauw. Heel mooi. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Lieve freubelgroetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen