Volgers

maandag 19 januari 2015

winterscrap

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen.
Afgelopen week met veel verschillende dingen bezig geweest, waaronder deze scrap creatie.


Het is een langwerpig geheel geworden, dit heeft te maken met dat ik een deel van het scrapvel niet kon gebruiken dus heb ik dat er maar af gesneden, en hield deze prachtige bubbles daardoor over.


Links heb ik met structuurpasta en een winterse mal van craft emotions deze afbeelding gemaakt.
Ik heb het direct bestrooid met glitterpoeder voor een mooi glinsterend effect.
De randen heb ik met een bijpassende kleur beinkt.



Deze strass steen vind ik zo mooi, het lijkt net alsof er een laagje olie op zit,  en het past prachtig bij de glitters....
De randen van het papier heb ik met een disstresser bewerkt.


De tekst is van eenstempel van Marianne Design, het plaatje is van Studio Light (scandinavian winter), de mallen zijn allemaal van joy.
Met deze creatie wil ik meedoen aan de scrapuitdaging 19 van Cards en Scrap.

Jullie reacties lees ik graag!

Creatieve groetjes Emmy


4 opmerkingen:


  1. Jij bent ook met van alles bezig, nu weer scrappen,
    maar het gaat je goed af, ziet er top uit ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lootje en super die achtergrond met de glitters.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel project, mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met de winteruitdaging van Cards en Scrap. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen