Volgers

zondag 8 maart 2015

Brusho paardenbloem

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen. 
Zoals jullie weten vind ik het wel leuk om iets nieuws te proberen.
Creaties met brusho poeder kwam ik tegen op pinterest en ik was verkocht...
Wauw wat een mooie intense kleuren. 

Wat ik er met name zo leuk aan vind is dat het nooit hetzelfde is en je weet van te voren niet hoe het er uit gaat zien. De kleuren kiezen hun eigen weg op het aquarel papier en dat geeft altijd weer verrassende resultaten.


Voor deze achtergrond ben ik aan de slag gegaan met turquoise, lentegroen, zeegroen en blauw.
Voor de eerste laag heb ik het aquarel papier nat gemaakt.
Vervolgens wat brusho poeder erop gestrooid, je hebt maar heel weinig nodig.
Dit met een aquarelpenseel verdeeld.
Vervolgens weer poeder erop gestooid en dit mooi uit laten vloeien.
Door dit te doen krijg je wat meer diepte in de kaart.
 Nadat het goed droog was heb ik met versa mark inkt een stempelafdruk op de kaart gezet en dit bestrooid met embossing poeder, en vervolgens gesmolten met de heat tool.
Restjes gooi ik nooit weg, in dit geval heb ik er op dezelfde manier als hierboven beschreven tekst op gestempeld. 
Meer heeft deze kaart niet nodig.
De stempel is van indigo blue.

Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge 25 van indigo blue.
gebruik lente groen.

Creatieve groetjes,
Emmy



6 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Heel mooi zo in blauw 👍👍
    Lieve Groetjes Karin XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hèèèèèèl mooi!!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning! Love the white embossing against that fab background. Thank you for joining in with the IndigoBlu Challenge .... good luck! LindyLou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card - the Brusho background looks so mysterious! One of my favourites stamps you have used. Good luck! Maxine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this stamp, and the background is fab. Thanks for joining us at Indigoblu this month, good luck. Nikki K. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card. Love the white embossing. Thank you for joining the IndigoBlu Spring Greens challenge. Gez

    BeantwoordenVerwijderen