Volgers

vrijdag 20 maart 2015

pan pastel bloem


Hallo allemaal,


Wie mijn blog vaker bezoekt weet dat ik erg van de kleuren ben....
Voor deze kaart het ik op een A4 vel dcp papier met pan pastel diagonale strepen gemaakt.
De kleuren heb ik mooi in elkaar over laten lopen. Daarna eerst gefixeerd.


Deze bloem heb ik gemaakt met de grote en kleine rozet mal van nellie snellen. Je stanst een reep uit en vouwt deze als een harmonica in elkaar. De uiteinden plak je op elkaar, en vervolgens verbind je de binnenste gaatjes dmv garen met elkaar en trekt het garen aan, zo ontstaat de rozet.
Ik heb ook een kleine gemaakt en deze op de grote gemat.


De vlinder heb ik met versa mark inkt op een ander stukje gestempeld, en met dezelfde kleur pan pastel bewerkt, zo komt het motief mooi uit.
De ondergrond op dezelfde manier bewerkt, hier heb ik een stempel van joy gebruikt.
Daarna alles gefixeerd.


Het randje wat tussen de vlinder en de bloem te zien is had ik over nadat ik de rozetten had gestanst, vond het jammer om niet te gebruiken, dus zelfs "afval" past op deze kaart.
De swirls zijn ook van Joy.
Een paar strass steentjes vond ik wel passend op deze kaart.

Lees graag of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.

Creatieve groetjes Emmy

3 opmerkingen:

  1. Gave kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Emmy! Schitterende kleuren! Je hebt het echt heel mooi gedaan :) Het stukje 'aval ' staat inderdaad heel mooi!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw Emmy supermooi ! Lekker fleurig zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen