Volgers

zaterdag 25 juli 2015

pussy cats...

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Het is weer wat rustiger op mijn blog maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit.....
Dit kaartje een tijdje geleden naar een poezenliefhebster gestuurd.


Ik ben vaak aan het strooien met brusho  poeder, gewoon omdat het zo leuk is om te kijken wat er dan gebeurd.... 
Van deze strooi sessie heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb hiervoor gebruikt:
Een stempel van Studio Light.
Een poezen mal van Marianne Design.
De rand onderaan de kaart zijn allemaal strass steentjes.
Twee ministrikjes gemaakt van satijn lint.
De stempel heb ik gestempeld met versa mark inkt en bestrooid met wit embossingpoeder.
Lees graag wat jullie ervan vinden.

(Lijkt het je leuk om met brusho poeder te werken, ik heb nog een paar basis setjes om uit te proberen.)
Heb je interesse? Stuur een mailtje voor meer info naar:  windemmy@gmail.com


Creatieve groetjes,
Emmy


1 opmerking: