Volgers

zaterdag 12 maart 2016

Butterfly tag


Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen. Vandaag wil ik jullie deze tag laten zien.


Ik heb hiervoor als basis wit kraft karton gebruikt. Met stempel van  prima marketing heb ik de ondergrond gestempeld met versa mark inkt. Vervolgens ben ik hier met Hansa yellow tint 220.8, Hansa Yellow 220.5,  Hansa Yellow Shade 220.3 en Hansa Yellow Extra Dark 220.1 overheen gegaan. 
Met een mask stencil van DDBD heb ik het honingraat dessin aangebracht. Ik gebruik hiervoor altijd een mini verfroller welke ik door de versa mark inkt rol, dan rol ik deze over het stencil.
Met Hansa Yellow Extra Dark 220.1 heb ik op de bewerkte stukken gedept.


Met een rozen stencil heb ik eerst de roos aangebracht met versa mark inkt en bewerkt met Met Hansa Yellow Extra Dark 220.1. Daarna heb ik het rozen stencil er nogmaals opgelegd en er glanzende gel medium op gestreken. 


Voor de vlinders en de harten Heb ik 470.5 Violet en 430.5 Magenta gebruikt. De vlinder heb ik twee maal gestanst. Zowel de vlinder als de hartjes en de tekst zijn bewerkt met olijfgroen embossingpoeder. 
Het geheel is nog wat versierd met paars gaas, en linten.

Creatieve groetjes,
Emmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten