Volgers

zondag 17 april 2016

Happy Birthday...


Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag werd ik verrast met bijzonder mooie kaartblokken van Studio Light. Je kunt er zes prachtige kaarten uit maken.
Mijn schoonmoeder was gisteren jarig dus een mooie gelegenheid om de blokken te gebruiken. Moeilijk kiezen hoor, ze zijn allemaal zo mooi....


Maar uit kaartblok SL 11 heb ik een kaart gemaakt.
Mijn schoonmoeder houd van roze, dus de keuze voor deze kaart was snel gemaakt.


Je hebt een kant en klaar voorbeeld op de achterkant staan, maar je kan er ook je eigen draai aan geven.
Dat heb ik in dit geval gedaan. Ik heb er verder ook niets aan toegevoegd.
Wel heb ik de randjes van alle items bewerkt met distress inkt, kleur walnut stain, deze kleur gebruik ik heel vaak hiervoor.
Dan springt het er net iets meer uit.


Er zit een apart vel bij met allerlei items om de kaart mee te decoreren, dus daar kun je alle kanten mee op.


Mooi hè, ik vind ze prachtig en voor elk wat wils.

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten