Volgers

donderdag 23 juni 2016

Colorful Garden


Hallo allemaal,

Wat zijn ze mooi hè, die prachtige nieuwe A 4 stans blokken. Uit mijn favoriet heb ik een vel gebruikt om er een waterval kaart van te maken. De beschrijving hiervoor is te vinden op mijn blog.


Ik hou van kleurtjes en dit blok is zo mooi en kleurig! Je kunt van de vellen een prachtige basiskaart maken, maar je kan het ook omtoveren tot net iets anders zoals ik hier gedaan heb.
Het label is nog van de Love&Home serie


Het leuke van de vellen is dat er altijd wat extra items om te versieren bij zijn.


In dit geval o.a. de vlinders/


Ik heb ze gebruikt voor de flappen.


Dit randje zit ook op het vel als afscheiding, maar ik heb het uitgeknipt en opgeplakt, veel te mooi om niets mee te doen.
De kaart blijft staan doordat ik twee vlinder splitpennen aan de kanten heb bevestigd en de vleugel iets omgebogen heb. Daar steunt de kaart tegenaan. 


Heb nog paars kant gebruikt voor de labels, en nog wat splitpennen. Veel extra,s om het mooi te maken is er niet nodig.


Creatieve groetjes,
Emmy Wind




Geen opmerkingen:

Een reactie posten