Volgers

woensdag 28 september 2016

Frozen Forrest kaart met tags.

Hallo bloggers,

Fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van Studio Light.
Vinden julie de Frozen Forrest lijn ook zo mooi?
Ik mag 8 oktober bij de Hobby dag van het Oosten workshops geven. Dit is een van de projecten wat men bij mij kan komen maken.


Ik heb een A5 zwart cardstock dubbelgevouwen. Dit vormt de basis van deze kaart.
Door BASIS FF 227 op een specile manier te vouwen krijg je vakjes waar de tags in passen.


Op de grootste tag heb ik BASIS FF226  gemat, op de kleinste BASIS FF 227.
 6 prachtige afbeeldingen zitten er op een Foto vel.
Op de grootste tag heb ik een foto gemat welke te vinden is op EASY FF 537.
Op de kleine tag zit een foto van EASY FF 539. Ook die snoezige denneappels zijn op dit vel te vinden.  De blokje met xmas erop zitten op EASY FF 539.


Dit mooie fotoplaatje is te vinden op EASY FF 538, ook het takje, de hartjes en de 3 knopjes komen van dat vel.
Het label bedrukt met tekst is te vinden op EASY FF 539.


Hier zijn de mooie details van BASIS FF 227 goed te zien. 
Is het dennenappeltje niet heel snoezig?
Wat erg leuk is aan deze lijn is dat deze ook stencils, stansen, stempels bevat. De foto plaatjes passen weer in de frames van de stansen!


Het leuke van deze lijn is dat je in principe niets extra,s hoeft toe te voegen. Heel compleet allemaal. 
Lees graag wat jullie er van vinden!


Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten