Volgers

vrijdag 30 december 2016

Kleurige felicitatie

Hallo allemaal,

Zo net voor het nieuwe jaar wil ik jullie trakteren op een kleurige creatie.


Marianne Design heeft  prachtig papier uitgebracht, tsja en als er kleurtjes in zitten dan moet ik het hebben.


Laat Studio Light nou ook weer een nieuwe serie paper pads uitgebracht hebben waarvan er een absoluut mijn favoriet is, juist die met al die mooie gekleurde vellen.


En laten die nou heel mooi matchen met het papier van Marianne.


Dutch Doobadoo heeft een heel leuke mal voor het maken van een kadodoosje. En die heb ik hier gebruikt.


Deze heb ik aan de binnenkant bekleed met mooi papier, en aan de buitenkant bewerkt met distress inkt. 


Ook hier en daar wat versiering aangebracht met washi tape. Wat vlindertjes uitgestanst en ook deze bewerkt met distress inkt.
Van twee touwtjes in bijpassende kleuren een strikje gemaakt om het geheel af te maken.

Ben benieuwd of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.
Laat gerust een reactie achter, vind ik leuk om te lezen.
Wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen!

creatieve groetjes,
Emmy Wind

1 opmerking:

  1. Oh, wat lekker vrolijk, krijg al zin in het voorjaar! Mooi gedaan Emmy. Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2017! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen