Volgers

dinsdag 28 februari 2017

Winter, waterval pret....



 Hallo allemaal,

Wat bof je als DT lid van HIP-HOI. Je krijgt een prachtig pakket toegestuurd en daar mag je mee aan de slag.


En dat is geen straf kan ik je vertellen. 


Ik ben met het geweldige papier van Marianne Design aan de slag gegaan, en heb er een waterval kaart van gemaakt. Op You tube zijn beschrijvingen te vinden over hoe je deze maakt.


De schattige stempels zijn ook van Marianne Design.
Ik heb ze met  zwarte Stazon inkt gestempeld op dat leuke glitterpapier ook van Marianne Design voor een prachtig winters effect.


Nadat ze zijn uitgeknipt heb ik ze op het dessin papier geplakt.
Met het glitterpapier ook nog wat versiering aangebracht zoals sneeuwvlokken, en ijspegels.


Van piepschuim balletjes welke ik doormidden heb geknipt een bergje sneeuwballen gemaakt. De tekst spreekt voor zich....

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met kaart, welke erg leuk is om te maken.

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

1 opmerking:

  1. Je kaartje is echt een leukerd.
    Wat een bofbibs ben je, dat je met deze mooie materialen aan de slag mag gaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen