Volgers

zondag 2 april 2017

FLOWER POWER!

Hallo allemaal,

Wat fijn dat ik jullie weer een kijkje komen nemen. Soms vallen probeersels heel goed uit, zo ook  hier.
Ik gooi zelden iets weg, had nu een reep Hagelwit karton over en ben hierop gaan experimenteren met 
distress inkt.


Hier heb ik gebruikt:


Ik ben begonnen met de gelli plate te voorzien van distress inkt.


Deze kleuren heb ik gebruikt.


Met een spray flacon de gelli plate licht bevochtigen.
Leg er een stencil op, deze is van DDBD.

Daarna het stencil eraf gehaald, en de kant waar de inkt zit heb ik een reep wit papicolor karton opgedrukt.


Het papier iets nat sprayen en kijk eens hoe mooi wat er dan gebeurd....
De  inkt loopt mooi uit en de structuur van het karton blijft mooi behouden.
Als het droog is kun je er op stempelen.
De stempel welke ik hier heb gebruikt is van Studio Light.

Ik werk graag met heel veel kleur, en vind het dan ook altijd een feestje om tussen mijn Papicolor karton te rommelen om de juiste kleurtjes erbij te zoeken, ze hebben heel veel dus altijd een passende te vinden.


Hier heb ik gebruikt:

De stans is van Marianne Design. 
De stempelafdruk heb ik ingekleurd met zig markers, telkens met de zig marker wat inkt op mijn craftsheet aangebracht, wat water op mijn craft sheet gesprayed, met een penseel wat kleur en water opnemen en vervolgens de krokus inkleuren.
Het mooie hiervan vind ik dat de kleuren transparant zijn waardoor de ondergrond ook zichtbaar blijft.


Hier heb ik gebruikt:

En ook al is papicolor geen aquarel papier, ik vind het eindresultaat zeker geslaagd!


Creatieve groetjes,

Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten