Volgers

donderdag 22 juni 2017

Vlinders op mixed media canvas


Hallo allemaal,

Dit doek was ooit, geloof het of niet, rood met oranje.....
De basis was nog niet naar mijn zin dus heb ik er touw en vilten bloemen bij op geplakt, en delen ribbelkarton.
Resultaat viel tegen dus de hele boel in de gesso gezet.


Ja en dan kom ik toch weer bij een van mijn favoriete kleuren terecht. Met dylusions paint de eerste laag kleur aangebracht. Wel heftig....
Nog maar wat groen eraan toegevoegd..... nog heftig....
Witte dylusions spray inkt erop gespat, ja dat breekt de boel al wat meer....
Het plaatje van de vlinders is  mijn uitgangspunt voor het kiezen van de kleuren geworden.


Studio Light heeft een hele mooie stans, net kant, ik ben er weg van in ieder geval. Ja deze mag niet ontbreken op mijn canvas. Gestanst uit auquarel papier wat met dezelfde kleuren dylusions spray inkt is bewerkt.
Het dessin papier komt uit een paperpad van studio light.


Ook de witte bloemen heb ik gekleurd met spray inkt.
De gestanste vlinders zijn van studio light.


Dit vind ik zo grappig, glas beads vermengd met dylusions paint, en dit met een palet mes op het ribbelkarton gestreken. Ook hierop weer inkt wat kleur aangebracht.


Ook hier wat glasbeads gebruikt. Maakt het net iets spannender.
Lees graag wat jullie ervan vinden dus laat gerust een reactie achter!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind


Geen opmerkingen:

Een reactie posten