Volgers

zondag 1 oktober 2017

Goeiemorgen allemaal,

Als jullie vinden dat er weinig geplaatst wordt op mijn blog dan klopt dat als een bus!
Op dit moment mag ik niet knutselen en zo min mogelijk computeren.
Al heel last van nek en schouders, wat maar niet over wil gaan. Dus een tijd rust opgelegd gekregen...
Dat valt niet altijd mee als je hoofd vol met ideeën zit.....
Ik ga er van uit dat mijn tijd wel weer komt.
Eerst maar eens kijken wanneer ik weer kan knutselen.
Ik hoop dat ik jullie dan ook nog weer mag begroeten!
Groetjes Emmy


3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend vervelend voor je Emmy dat je al zo lang klachten hebt. Hopelijk brengt de verplichte rust verbetering van je klachten.
    Heel veel beterschap toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen